CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, May 13, 2008

Судијата Бенет им ја освои титулата на Манчестер!!!

Успешната сезона на Манчестер заврши со шампионска титула 17 во историјата и ја заокружија сезоната во Премиер Лигата.Манчестер дојде во водство преку пенал кој дефинитивно непостоеше но сепак судијата Стив Бенет не се ни двоумеше да покаже на белата точка.Реализираше Роналдо.Потоа повторно судијата дојде до израз и не му даде заслужен вотор жолт на Пол Сколс и потоа не му беше тешко на Манчестер да зголеми на 2-0 и да ја обезбеди титулата.
Челзи пак одигра дома 1-1 со Болтон.Поведоа преку Шевченко но во 93` Болтон изедначи и Челзи ќе мора да ја чека шансата во Лига на шампиони за да му се одмазди на Манчестер.

2 comments:

Anonymous said...

Definitivno

ONUR said...

da se soglasuvam no sepak mancester zasluzi da ja dobie titulata