CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 10, 2008

Шева највeројатно преку лето се враќа во Милан!!!





Не се шпекулира,официјално е истакнато на официјалната страна на Милан.Берлускони изјави дека Роналдињо никогаш не бил нивната цел бидејќи нема да се вклопи во играта заедно со Кака и Пато,туку дека треба да ја зајакне дефанзивната линија и да донесе моќен напаѓач т.е. да го врати Андриј Шевченко бидејќи е физички јак и дека сеуште е во неговото срце исто како и на секој фан на Милан.Дали Шева ќе биде спас за неефикасниот напад на Милан минатите две сезони останува да видиме.

6 comments:

ONUR said...

Абе не верувам дека ке го земат стариот назат добро се одлучија за бензема многу подобар е од шева

CAKI said...

najpametno bi im bilo benzema samo ne veruvam tie lion mn. baraat za nego, ama ja kao fan na milan po so mi e u srce sheva,jezda me razocaral mn. bi sakal da go vidam pak u crveno crniot dres "TU SEI TUTTA LA MIA VITA"

Ivana said...

Дечки кај ви е Пандев за гласање десно?? :)Поздрав

Ivana said...

Ве линкав кај мене на блог :)

ONUR said...

Ivana ne go staviv pandev posto za nego ne treba glasanje toj e najdobar-GORAN PANDEV UNA MAGIAAA :>>>> i fala sto ne linkna ;>>>>

ONUR said...
This comment has been removed by the author.